.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصيف وزیر اقتصاد در مراسم معارفه معاون جدید پارلمانی ؛
ویژگی های یوسف نژاد در حد اعلا ست
شمال نیوز: انتخاب معاون پارلمانی برای من از حساسیت و اهمیت بالایی بر خوردار بوده است و براساس بررسی های صورت گرفته آقای دکتر یوسف نژاد ویژگیها ی مورد نظر را در حد اعلا دارا هستند

به گزارش شمال نیوز، معارفه دکتر علي اصغر یوسف نژاد بعنوان معاونت پارلمانی و حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر اقتصاد ، معاونین و مدیران ستادی وزارتخانه در سالن اجتماعات وزارتخانه برگزار شد.
وزیر اقتصاد در این مراسم گفت: آرامش بازار ارز، روند نزولی قیمت و ثبات در بازار ارز، روند نزولی نرخ تورم نقطه ای، مهار رشد نقدینگی و منفی شدن رشد پایه پولی، مجموعاً نشانه های مثبتی در اقتصاداست.
علی طیب نیا اظهار داشت: دولت تلاش می کند از مجموعه تخصص و دانش کشور در جهت اتخاذ راه حل های منطقی و منسجم برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی کشور استفاده نماید.

وی با تأکید بر حرکت در مسیر تعالی انقلاب اسلامی گفت:در سفر اخیر رئیس جمهور و تسهیل شرایط خارجی، روزنه های امید زیادی فراهم شده است.

وزیر اقتصاد در ادامه بیان کرد که ارتباط با مجلس بسیار مهم است و همانند دوران جنگ تحمیلی می بایست همه در یک جبهه واحد باشیم، به همین دلیل انتخاب معاون پارلمانی برای من از حساسیت و اهمیت بالایی بر خوردار بوده است و براساس بررسی های صورت گرفته آقای دکتر یوسف نژاد ویژگی ها ی مورد نظر را در حد اعلا دارا هستند ، هیات رئیسه مجلس و عموم نمایند گان ایشان را پیشنهاد داده اند و در بین اعضای دولت نیز سه الی چهار وزارتخانه کلیدی و معاونت پارلمانی ریاست جمهوری متقاضی آقای دکتر یو سف نژاد بودند، اما آقای یوسف نژاد بخاطر اهمیت وزارت اقتصاد ، خدمت دراین وزارتخانه را انتخاب نمودند .

در ادامه این مراسم معاون پارلمانی و حقوقی وزیر طی سخنانی گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی علی رغم اینکه یک وزارتخانه پایه ای و توسعه ای می باشد، یک وزارتخانه فرابخشی است. وی افزود: اعتماد مجلس به وزارت اقتصاد بطور عام و به شخص وزیر بطور خاص اعتبار و سرمایه بزرگی است.
یوسف نژاد افزود: تنظیم مناسبات بین دستگاه های اجرایی و مجلس بر عهده معاونت پارلمانی است و این کار سختی است. معاون پارلمانی وزارت اقتصاد خاطر نشان کرد:نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارای حقوقی و حدودی هستند که به آن احترام می گذاریم.
در ادامه این مراسم شهریاری معاون سابق پارلمانی و حقوقی وزیر با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه معاونت امور حقوقی و مجلس در دوران تصدی خود گفت: پایه این معاونت به همت کسانی که در گذشته آنرا بنا نهادند، اساسی و کارشناسی بوده و امیدوارم این روند ادامه یابد.
وی افزودآقای دکتر یوسف نژاد در دوران نمایندگی بسیار فعال ، بسیار کار آشنا و یک چهره ملی بودند و حتی یک درخواست شخصی نداشتند . در پایان وزیر اقتصاد حکم انتصاب آقای علی اصغر یوسف نژاد را به عنوان معاون پارلمانی و حقوقی خود تقدیم و برای او آرزوی موفقیت نمود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 مهر 1392
سبقت وزرای کلیدی از جمله وزیر نفت و معاون رییس جمهور برای استفاده از توان و تجربه بالای آقای دکتر یوسف نژاد مایه مباهات همه مازندرانی هاست.
عمران از آمل
نا شناس 9 مهر 1392
افتخار مازندران بار دیگر درخشید
با عرض تبریک انتصاب بجا و شایسته جناب آقای دکتر یوسف نژاد بعنوان معاون پارلمانی و حقوقی وزیر اقتصاد و دارائی را به ایشان و همه مازندرانیها و سارویها تبریک عرض مینمایم. شایستگی دکتر بیش از اینهاست. حمزه
زارعی 9 مهر 1392
آرزوی موفقیت و تبریک برای فرزند برومند میاندرود
نا شناس 8 مهر 1392
آقای دکتر یوسف نژاد همت و پیگیری کار توسط شما را حداقل مردم ساری و سورک فراموش نمی کنند گلایه ای داریم که بعنوان یک نیروی با نفوذ کشوری و استانی چرا در زمان ویرانی و نابودی امکانات و آزمایشگاه های و ساختار دانشکده منابع طبیعی ساری با آن همه قدمت، واقع در شهر سورک سوکت کرده و هیچ اقدامی انجام نداده اید. شاید آن روزها هیچ سمت دولتی نداشته اید!! ولی انشاالله این دفعه برای رساندن ظلم به دانشجو و دانشگاه یک سرکشی از فضای داخل دانشکده سابق منابع طبیعی که با نام پردیس دانشگاهی!!! تغییر نام پیدا کرده بعمل آورید. غیر از دو نگهبان و دو سه نفر نیروی خدماتی کسی را نمی بینی اثری از کلاس ها و آزمایشگاه که زمانی حدود 800 دانشجو در آن فعالیت آموزشی و پژوهشی داشته اند نیست همه جا بوی ویرانی و تخریب بیت المال را می دهد. مسئولین دانشگاه علوم کشاورزی ساری این روزها بعد از تحمیل این همه خسارت به دانشگاه و دانشجو دست به دعا بردند و در به در برای فروش مدرک!!! آن هم نوع دکتری و کارشناسی ارشد به دنبال دانشجو می گردند.
حسین 8 مهر 1392
سارویها خوش به حالتان ضمنا به آقای یوسف نژاد تبریک میگوئیم /
خسینی 8 مهر 1392
لیاقت دکتر یوسف نژاد بیشتر از اینهاست
نا شناس 8 مهر 1392
ای کاش به عنوان استاندار مازندران انتخاب می شد
افشین احمدی 9 مهر 1392
تیریک به جناب دکتر یوسف نژاد برای این انتصاب ، مازندران مهد مدیران کاربلد و توانمند می باشد امیدوارم این انتصاب منشاء خیر و برکت برای استان مازندران و ساری باشد
نا شناس 9 مهر 1392
برگ زرين ديگري از شمال كشور و منطقه مياندورود
نا شناس 9 مهر 1392
ساروی ها پرچما بالا
نا شناس 9 مهر 1392
جناب آقای دکتر یوسف نژاد عزیز با سلام و تبریک فراوان و آرزوی موفقیت اگر چه موضوع نایودی دانشکده منابع طبیعی ساری به حضرتعالی ربطی ندارد ولی استدعا داریم موضوع را از طریق معاون محترم پارلمانی وزارت علوم پیگیری نمائید تا به امید خداوند در اسرع وقت شاهد عزل سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی ساری و بعضی از کسانی که عمدا دخیل در این کار غیر علمی و عیر قانونی بوده اند باشیم.
نا شناس 9 مهر 1392
ارزوی توفیق روز افزون برای جناب اقای دکتر یوسف نژاد که مایه غرور ما ساروی ها شدند.رحمانی
mohtaj 9 مهر 1392
بله ایشون توانایی خودشون رو در خیانت به ساری با جدا کردن سورک به عنوان شهرستان به خوبی به نمایش گذاشتند و جواب اعتماد مردم ساری را دادند
سیدبهرام معصومی فر 10 مهر 1392
اقای دکتریوسف نزادازنیروهای ارزشی ساعی وبالیاقت میباشن وشعورسیاسی بالایی دارنداین مایه مباهات ماساروی هاست معصومی فرسیدبهرام
نا شناس 10 مهر 1392
یوسفنژاد در حد وزیر هستش و سالا تجربه ،دانش و تحصیلات عالی وی را یک نخبه شناساند پس بیائیم در انتخابات خود افرادی را به مجلس هدایت کنیم تا روزی وزرا برای استفاده از آن شخص سر و دست بشکنند
نا شناس 10 مهر 1392
دکتر سر بلندمون کردی ما که به شما ایمان داشتیم و داریم اونهای که نداشتن ببینن که چه کسی را به مجلس نفرستادن
نا شناس 10 مهر 1392
سارویها به استان مازندران و کشور خیانت کردند که به یوسف نژاد رای ندادن درود بر یوسف ژاد
نا شناس 10 مهر 1392
ایشون ساروی نیستند .سورکی ها پرچم بالاست.
+ساداتی 10 مهر 1392
درست است غرور ما سارویهاست اما ایشان یه شخصیت ملی است ما سارویها قدرش ندانستیم دراینده در عمل باید ثابت کنیم
نا شناس 10 مهر 1392
افتخار سورک بار دیگر درخشید
با عرض تبریک انتصاب بجا و شایسته جناب آقای دکتر یوسف نژاد بعنوان معاون پارلمانی و حقوقی وزیر اقتصاد و دارائی را به ایشان و همه مازندرانیها و سارویها و علل خصوص خیانتکارا تبریک عرض مینمایم. اسماعیل
عالمی 10 مهر 1392
آقای دکتر یوسف نژاد لیاقت بیشتر از این پستها را هم دارند امیدواریم در این سمت برای مازندران خیلی مفید وموثر باشند.
ماهان از بابل 10 مهر 1392
آقاي يوسف نژاد در حال حاضر خدمتگزار همه مردم است موفق باشند ان شاالله
عابد امین 9 مهر 1392
بدان وآگاه باش افتخار استان وکشور هستید
mojtaba 9 مهر 1392
همیشه به ایشان افتخار می کنم .ایشان استاد بسیار خوب دانشگاه هم بودند و ما از اطلاعات ایشان بهره فراوان بردیم.تبریک به مازندران.مجتبی افصلی.
فضل الله فضلی 9 مهر 1392
با درود به دکتر روحانی و دکتر طیب نیا و دکتر یوسف نزاد ، جایگاه دکتر یوسف نزاد ما بسیار بالاتر از این معاونتهاست و حق ایشان حداقل وزارت است گرچه میاندرودی ها و سارویها بعنوان نماینده قدرش را ندانستند چو ن به اقرار اکثر نمایندگان و مسئولین کشوری یکی از قویترین نماینده در راستای وطیفه اصلی خود در مجلس بود به همه مازندرانیها و سارویها و میاندرودیها تبریک میگم و برای دکتر عزیز آروزی موفقیت و یشرفت در انجام وظیفه و خدمت به مردم را دارم.
احسان مصطفی زاده 11 مهر 1392
واقعا ایشان شایستگی داشتند،تبریک میگوییم به ایشان که یک مازندرانی هستند.امیدوارم که همه نمایندگان و مسئولین مازندرانی برای آبادانی استان متحد بشوندو مازندران را بسازند و امکانات بیاورند.
از طرف بابلی ها
رئیسی 12 مهر 1392
با سلام جناب آقای دکتر یوسف نژاد با توجه به سوابق خوب پارلمانی و مدیریتی امیدوارم جایگاه استان و شهرستان را به جایگاه واقعی اش برساند و بنده خوشحالم و به دوست عزیزم مهندس حسینی و مردم شهرستان ساری و استان سر سبز مازندران نیز تبریک میگم بنده چون ایشان را میشناسم و برایم اتمام حجت است و به حق میگوییم که ایشان میتواند تحولی در ساری ایجاد کند همچنان که نبود ایشان در مجلس شورای اسلامی مشود میباشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.